چشم های زیبای من

ورزش های چشمی - درمان طبیعی نزدیک بینی چشم

چشم های زیبای من

ورزش های چشمی - درمان طبیعی نزدیک بینی چشم

انواع حالت هایی که عادت های دیداری شما را میسازد

اولین هفته وقتی که شما شروع به ساختن عادت های بینایی تان میکنید، سخت است. شما نیاز دارید که توجه بسیاری را برای یادآوری ورزش های چشمی به خودتان داشته باشید. این مهم است و آسان نیست، مخصوصا وقتی شما احتمال نمیدهید نتایج فوری بگیرید و به یکباره عینک را رها کنید.

به یاد داشته باشید که ورزش های چشمی یک تناسب سریع یا طلسم جادویی یک شبه برای مشکلات بینایی شما نیست.



اما من اعتقاد دارم که نتایج آن خیلی زیاد طول نمیکشد، اگر شما پافشاری کنید، شما به زودی متوجه نشانه های اولیه قالب عادت دیداری تان میشوید.

اگر مستقر شده هستید، حالت دوم را به دست آورید، در این حالت شما به خودی خود به انجام ورزش های چشمی میپردازید.

و بعضی اوقات بدون اینکه حتی در مورد آن فکر کنید ، شروع به انجام بعضی از ورزش های چشمی میکنید، و یا  هنگام شکستن دیداری ( مثال شما نیم ساعت با کامپیوتر کار میکنید و سپس به جای دیگر نگاه میکنید) ورزش های چشمی را دنبال میکنید.

شما احساس هیجان میکنید همچنان که میفهمید که عادت های دیداری جدید شروع به ریشه گرفتن در ناخودآگاه شما میکنند.


همچنان که روز ها میگذرد، در میابید به طور ناخوآگاه ورزش های چشمی را بیشتر و بیشتر انجام میدهید.


بعد از حدود یک ماه، شما وارد حالت دوم میشود. تبریک... شادباش !!

حتی اگر شما وقت زیادی برای انجام تمام ورزش های چشمی نداشته باشید، امیدوارم که انجام تعدادی از ورزش ها در برنامه و روتین روزمره تان باشد. در این زمان عادت های دیداری شما به طور تمام خودکار و ثابت در ناخودآگاه تان تعبیه میشود. شما هر روز ورزش های چشمی را انجام میدهید و ممکن است بیشتر از دو بار در روز هم شود.


در این زمان شما تجربه میکنید که دید شما بهبود یافته است و فشار کم تری بر روی چشمانتان است. در این زمان شما کارهایی را انجام میدهید که این وضعیت بهبودی و بهبود یابی را نگه دارد تا زندگی راحتی داشته باشید. من اطمینان دارم که شما اینکار را میکنید. همچنان که شما این اعمال را انجام میدهید، درک عمیقی از پیشرفت را تجربه میکنید. به جای به هدر دادن وقت با ارزشتان ، از آن سودمندانه تر استفاده میکنید. به جای اینکه از روی ناچاری خود را به یک نسخه ی قوی تری تسلیم کنید که 40 درصد ریسک گسترش بیماری چشم تان را دارد، شما میتوانید آن را کنترل کنید و جهت زندگیتان را تغیر دهید.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد